Տարեթիվ
2025
Ծառայություն
Լոգո դիզայն
3D անիմացիա
Հաճախորդ
SENTIQ NGO
Տևողությունը
2 շաբաթ
Նպատակը
Այս նախագծի առանցքում բրենդի նոր ինքնության կառուցումն էր՝ սկսած լոգոյի դիզայնից մինչև նրա 3D անիմացիա։ Հաճախորդը ցանկանում էր ներկայացնել իր նորարարական ծառայությունները ժամանակակից, վստահություն ներշնչող և տեխնոլոգիապես հագեցած կերպով։ Առաջադրվեց խնդիր՝ ստեղծել պարզ, հիշվող լոգո, որը կհամապատասխանի ոլորտի բնույթին, իսկ հետո վերածել այն 3D անիմացիայի՝ օգտագործելու համար տարբեր մարքեթինգային հարթակներում։ Մարտահրավերն էր միաժամանակ ապահովել գեղագիտական պարզություն և շարժման տեխնիկական բարդություն՝ առանց խաթարելու բրենդի մաքուր էսթետիկան։
Հետազոտություն և մոտեցում
Սկզբում իրականացվեց ոլորտային վերլուծություն՝ հասկանալու մրցակիցների բրենդային գծերը և տարբերակիչ նիշերը։ Լոգոյի մշակման փուլում առաջնորդվեցինք մինիմալիզմի սկզբունքով՝ ձգտելով համադրել սիմվոլիկ և տիպոգրաֆիկ էլեմենտները մեկ ամբողջական կառուցվածքում։ Ստեղծված լոգոն ուներ թե՛ ճանաչելիություն, թե՛ տեխնիկական հարմարեցվածություն 3D անիմացիայի համար։ Այս նույն հիմքով ձևավորվեց նաև անիմացիոն սցենարը, որի նպատակը ոչ միայն շարժում հաղորդելն էր, այլ նաև հույզ փոխանցելը՝ դանդաղ բացում, լույսի մուտք, ձայնի համադրություն և լոգոյի աստիճանաբար ամբողջականացում։
Դիզայնի և անիմացիայի զարգացում
Լոգոյի դիզայնից հետո անցանք դրա 3D անիմացիային։ Ստեղծվեց մոդել՝ արտացոլուն մակերևույթներով, ճշգրիտ համաչափությամբ և տեխնիկապես պատրաստ շերտերով։ Ապա կառուցվեց շարժման դինամիկան՝ շեշտադրելով լոգոյի ձևավորման ընթացքը՝ մասնիկային էֆեկտներով, սահուն տրանսֆորմացիաներով և ժամանակի զգացողություն հաղորդող մոնտաժով։ Արտահանումը կատարվեց իրական լույսի ռեֆլեքսներով՝ վիզուալ կերպարը դարձնելով ինչպես գայթակղիչ, այնպես էլ պրոֆեսիոնալ։ Արդյունքում ստացանք անիմացիա, որն օգտագործելի էր թե՛ վեբ կայքում, թե՛ գովազդային հոլովակներում, և թե՛ բրենդի ներքին շփման նյութերում։
Արդյունք և ազդեցություն
Նախագիծը հանգեցրեց ուժեղ, հիշվող բրենդային նշանի ստեղծման և դրա վիզուալ ակտիվացման։ Անիմացիան համադրվեց լոգոյի մաքուր դիզայնի հետ՝ հաղորդելով շարժում, էներգիա և ներկայության զգացողություն։ Հաճախորդն օգտագործեց պատրաստի նյութը ընկերության պրեզենտացիաներում, կայքում և սոցիալական հարթակներում՝ ապահովելով նույնական, բարձրորակ տեսողական ներկայություն ամեն հպման կետում։ Այս նախագիծը ցույց տվեց՝ ինչպես կարելի է սիմվոլը կենդանացնել՝ առանց նրա հիմնական հաղորդագրությունը կորցնելու։