Տարեթիվ
2025
Ծառայություն
VFX անիմացիա
Փաթեթավորման դիզայն
Հաճախորդ
BariBeri
Տևողությունը
3 շաբաթ
Նպատակը
Այս նախագիծը միավորում էր երկու կարևոր բաղադրիչ՝ արտադրանքի փաթեթավորման նոր դիզայն և դրա հիման վրա ստեղծված շարժման վիզուալիզացիա՝ հատուկ մարքեթինգային նպատակների համար։ Բրենդը նպատակ ուներ գործարկել նոր պրեմիում գիծ, որի համար անհրաժեշտ էր ժամանակակից, տպավորիչ տեսք և հուզական կապ ստեղծող գովազդային հոլովակ։ Մարտահրավերը կայանում էր ոչ միայն տարբեր հարթակների պահանջներին համընկնելու, այլև դիզայնն ու անիմացիան միմյանց խորը լրացնող դարձնելու մեջ։
Հետազոտություն և մոտեցում
Փաթեթավորման դիզայնը մշակվեց տարբեր փորձարկումներով՝ տպագրական մակերեսների, կառուցվածքների և գույների համադրությամբ։ Անիմացիայի փուլում առաջին հերթին ստեղծվեց ստիլֆրեյմ կոնցեպտը, այնուհետև շարժման սցենարը՝ ներսից դեպի դրսի բացահայտման էֆեկտներով, դինամիկ ռոտացիաներով և լուսային վիզուալ լուծումներով։ Օգտագործվեցին հատուկ փայլի էֆեկտներ, փոշու մասնիկներ, դանդաղ շարժում և վիզուալ highlight-ներ՝ արտադրանքի հատկությունները ընդգծելու համար։
Դիզայնի և անիմացիայի զարգացում
Փաթեթավորման դիզայնը մշակվեց տարբեր փորձարկումներով՝ տպագրական մակերեսների, կառուցվածքների և գույների համադրությամբ։ Անիմացիայի փուլում առաջին հերթին ստեղծվեց ստիլֆրեյմ կոնցեպտը, այնուհետև շարժման սցենարը՝ ներսից դեպի դրսի բացահայտման էֆեկտներով, դինամիկ ռոտացիաներով և լուսային վիզուալ լուծումներով։ Օգտագործվեցին հատուկ փայլի էֆեկտներ, փոշու մասնիկներ, դանդաղ շարժում և վիզուալ highlight-ներ՝ արտադրանքի հատկությունները ընդգծելու համար։
Արդյունք և ազդեցություն
Վերջնական արտադրանքը՝ նոր դիզայնով փաթեթն ու դրա հուզական և տեխնիկապես մանրամասն անիմացիան, օգտագործվեցին թե՛ վաճառքի կետերում, թե՛ առցանց գովազդներում։ Արդյունքում բրենդը ստացավ միաձույլ տեսողական լեզու, որը բարձրացրեց իր ընկալումը շուկայում՝ միաժամանակ ընդգծելով որակը, նորարարությունն ու վստահելիությունը։ Այն դարձավ հստակ օրինակ՝ ինչպես դիզայնն ու շարժումը կարող են համադրվել մեկ նպատակով՝ բրենդը ուժեղացնելու համար։